Často kladené otázky
Často kladené otázky
Musím se při nákupu registrovat?
Ano. Jsme eshop zaměřený na B2B segment, našimi zákazníci jsou tedy firmy a podnikající fyzické osoby, případně jiné organizace s identifikačním číslem IČ. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci, a proto je možné nakupovat pouze po předchozí registraci.
Proč je potřeba aktivovat účet osobně na prodejně?
Chceme mít jistotu, že dodáme zboží reálně existujícím podnikatelům a organizacím. Navíc rádi osobně poznáme naše zákazníky.
Proč se mi nezobrazují ceny?
Pro zobrazení cena je potřeba se registrovat a přihlásit. Jsme velkoobchodní eshop a prodáváme pouze registrovaným zákazníkům – podnikatelům.
Proč je minimální objednávka ve výši 5.000,- Kč?
Jsme velkoobchod a ceny jsou nastavené pro velkoodběr (nákup pouze po celých baleních apod.). Abyste mohli získat tyto velkoobchodní ceny, je třeba provést objednávku ve výši minimálně 5.000 Kč.
Odesla(-a) jsem objednávku, ale nepřišel mi email s potvrzením o přijetí objednávky. Obdrželi jste mou objednávku?
Nejprve prosím zkontrolujte spam nebo sekci „Promo nabídky“. Pokud ani tam nenaleznete náš email s potvrzením o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na tel. 778 461 810 nebo 608 611 810 nebo na info%at%itmco.cz
Jaké jsou možnosti platby a jak mi bude zboží doručeno?
Podrobné informace o možnostech platby a dopravy naleznete v sekci Doprava a platba.
Jaká je lhůta pro dodání zboží?
- Objednávky s volbou platba na bankovní účet, doprava přepravcem – objednané zboží bude expedováno do 2 pracovních dní ode dne přijetí úhrady objednávky.
- Objednávky s volbou platba na dobírku, doprava přepravcem – objednané zboží bude expedováno do 2 pracovních dní ode dne přijetí a potvrzení objednávky.
- Objednávky s volbou platba hotově nebo platební kartou při osobním převzetí na prodejně – objednané zboží bude připraveno k odběru do 2 pracovních dní ode dne přijetí a potvrzení objednávky. Až bude zboží připraveno k odběru, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu.
Jak mám reklamovat poškozené nebo špatně dodané zboží?
Podrobné informace o možnostech reklamace, výměny či vrácení zboží naleznete v sekci Reklamace.
V zásilce jsem nenašel(-a) fakturu. Kde ji získám?
Faktury zasíláme spolu se zasilkou, je vložena do některého z balíků nebo na vrchu palety. Pokud jste ji přesto nenašli, napište nám prosím na info%at%itmco.cz a my vám ji obratem zašleme.
Nebyl(-a) jsem spokojen(-a) s vyřízením objednávky. Na koho se mohu obrátit? – Je nám velice líto, že taková situace nastala. Napište nám prosím na info%at%itmco.cz a my vaši stížnost předáme vedení společnosti. Budeme rádi, pokud nám na tentýž email napíšete i jakékoliv jiné podněty ke zlepšení našich služeb.